Over de vacature Coördinator Service en Onderhoud

Direct solliciteren

Doel

Het borgen van de resultaten, de kwaliteit en continuïteit van de diensten van de afdeling Service en Onderhoud door een juiste en professionele aansturing van de medewerkers en werkzaamheden. Tevens het bewaken van de processen om de continuïteit van de afdeling te waarborgen.

Taken

Het bewaken van de door de directie vastgestelde doelstellingen binnen de eigen verantwoordelijkheden;
Het realiseren van de persoonlijke doelstellingen (nader te bepalen);
Het leiding geven aan de medewerkers op de afdeling Service & Onderhoud;
Het wekelijks organiseren van een overleg om de voortgang te bevorderen;
Het bewaken van de processen op de afdeling Service en Onderhoud;
Het monitoren van de resultaten van de afdeling aan de hand van de door de leiding opgestelde doelstellingen;
Het verzorgen van rapportages van de resultaten van de afdeling ten behoeve van de leiding en de leden van het Management Team (MT);
Het houden van periode functioneringsgesprekken en tussentijdse gesprekken met HRM en de medewerkers van de afdeling;
Het borgen van de voortgang van de werkzaamheden door bijvoorbeeld te zorgen voor een adequate bezetting op de afdeling;
Het bijspringen op de afdeling bij ziekte of vakanties;
Het bijspringen op de afdeling met het aannemen van de telefoon, 2de lijns;
Het (laten) controleren van de door de onderhoudsdeskundigen uitgevoerde rapporten van onderhoud;
Het coördineren van de uitgaande offertes en de opvolging door de verantwoordelijke medewerker;
Het verzorgen van een continue stroom van calculaties en offertes aan de hand van onderhoudsrapporten en ontvangen opdrachten;
Het controleren van de werkbonnen en deze ter facturatie aanbieden aan de administratie;
Het beheren van enkele mailboxen;
Het borgen van het kennisniveau van de medewerkers op de juiste en relevante vakgebieden aan de hand van het opgestelde opleidingsplan;
Het trainen (in overleg met HRM), aansturen en opleiden van de medewerkers van de afdeling zodat deze op de correcte manier de werkzaamheden uitvoeren;
Het bewaken van de kwaliteit van werkzaamheden, uitgevoerd door de desbetreffende monteurs en onderhoudsdeskundigen;
Het bewaken van de door de directie vastgestelde doelstellingen binnen de eigen verantwoordelijkheden;
Als verbinder optreden tussen binnen- en buitenmedewerkers;
Het bewerkstelligen van een hoge klanttevredenheid ten aanzien van de dienstverlening van de afdeling;
Het maandelijks/periodiek bezoeken van contractanten met planner en/of projectleider i.z de voortgang;
Het signaleren van kansen en mogelijkheden in de markt;
Het melden en registreren van klachten, zowel in- als extern, volgens vastgestelde klachtenprocedure;

Verantwoordelijk voor

De realisatie van persoonlijke doelstellingen (nader te bepalen)
Het mede realiseren van de bedrijfsdoelstellingen (nader te bepalen)
De uitvoering van de storingsdienst en jaarplanning
De continue stroom van uitgaande offertes en calculaties en de opvolging van deze offertes bij klanten
De juiste verwerking van alle relevante informatie met betrekking tot klanten in de systemen (Syntess)
Het op juiste en professionele wijze te woord staan van klanten door alle medewerkers op de afdeling
Het borgen van de kwaliteit en capaciteit (bezetting) van de medewerkers
Het borgen van het kennisniveau van de medewerkers van de afdeling en de monteurs en onderhoudsdeskundigen in de uitvoering
Het op professionele wijze rapporteren van de resultaten van de afdeling
Het instant houden van de certificeringen die nodig zijn voor het uitvoeren van onderhoud (nog te bepalen)

Bevoegdheden

Het zelfstandig opstellen en versturen van offertes aan (potentiële) klanten tot een maximum van €,- Daarboven worden de offertes met de bedrijfsleider besproken
Het nemen van beslissingen om de gestelde doelstellingen te kunnen halen
Het toepassen van commerciële kortingen.
Het doen van voorstellen, inclusief een gedegen motivatie, ter verbetering van de afdeling of organisatie

Functie eisen

Voltooide MBO niveau-4 opleiding, of MBO niveau-4 werk- en denkniveau verkregen door opleiding en werkervaring;
Goede communicatieve eigenschappen;
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal;
Goed commercieel inzicht;
Bereid om ook buiten vaste kantoortijden te werken;
Stressbestendig;
Ontplooien van initiatieven;
Flexibele instelling.
Direct solliciteren

GBV Installatiegroep

Samen zijn wij GBV installatiegroep en hebben wij een ruime expertise en mankracht op het gebied van elektrotechnische installaties, beveiligingsinstallaties en brandveiligheid.

Gegevens

GBV Installatiegroep
Trappenberglaan 28
2231 MV Rijnsburg
Telefoon: 071-4074897
KVK-nummer: 61418102
Copyright © 2022 GBV Installatiegroep
Website door Buro Brein